fbpx

Pogoji poslovanja Top Izdelki.si
noimage

POGOJI POSLOVANJA:

Spletna stran www.topizdelki.si, ki jo upravlja podjetje Apis s.p. (v nadaljevanju: ponudnik), omogoča nakup izdelkov, ki jih še niste videli znotraj Slovenije. Zato smo edinstvena spletna trgovina s top izdelki. V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, vse dni v tednu.

»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne www.topizdelki.si oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov ponudnika.

Vsebine na spletni strani so za informativno in izobraževalno rabo ter niso mišljene kot nadomestek za zdravniško posvetovanje pri določenih produktih (prehranska dopolnila). O uporabnosti naših nasvetov in predlogov svetujemo, da se kupec, glede na svoje zdravstveno stanje, posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.

Pred nakupom preko spletne strani, je pomembna seznanitev z naslednjimi rubrikami:

Pogoji poslovanja
– Postopek nakupa oziroma oddaje naročila
– Naročila in dostava ter
– Varovanje osebnih podatkov, ki se nanaša na varstvo zasebnosti in osebnih podatkov kupca.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bo kupec o spremembi, s strani prodajnega osebja, ustrezno in pravočasno obveščen.

Cena izdelka in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Prav tako bo kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov. V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas kontaktira:

– preko elektronskega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave) ali
– preko telefonske številke 040 138 639.

Prodajalec in kupec urejata s temi splošnimi pogoji medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo spletne trgovine. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Naročilo in dostava

Po oddaji naročila bo kupec na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi oddanega naročila skupaj z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo.

Če bo kupec želel po potrditvi naročila preklicati naročilo, bo lahko to storil vse do takrat, ko naročeni izdelki ne bodo odposlani, in sicer po telefonu, s klicem na telefonsko številko: 040 138 639 ali preko elektronske pošte: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem (Apis s.p.) nepreklicno sklenjena. Ko je pogodba o nakupu sklenjena, je le ta shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Naročila oddana med ponedeljkom in petkom do 14 ure odpošljemo še isti delovni dan, v primeru, da je naročilo oddano po 14 uri, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Naročila oddana v soboto ali nedeljo, bodo pri odposlana v ponedeljek*.

*Pošiljka po navadi prispe že en dan po odpošiljanju, ali najkasneje v treh delovnih dneh, kolikor je uradni rok dostave, za katerega jamči kurirsko podjetje GLS.

Ponudnik bo blago oziroma izdelek dostavil v dogovorjenem roku v 1 – 3 delovnih dneh. Če paketa ne prejmete v več kot 3 dneh nas prosimo pokličite na 040 138 639. Partner za dostavo pošiljk je podjetje GLS.

Vsa naročila so poslana v neoznačenem enobarvnem pakiranju brez oznake kaj se nahaja notri, z možnostjo dostave po povzetju ali poštno ležeče. Prav tako vam garantiramo, da vašega imena ali osebnih informacij ne bomo nikoli posredovali tretji osebi. Vaša zasebnost je za nas na prvem mestu in lahko ste popolnoma brez skrbi.

V kolikor naročenega izdelka v tistem trenutku ne bo na zalogi, bo stranka o tem obveščena takoj pri izvedenem naročilu (po telefonu, sms ali e-pošta). Prav tako jo bomo seznanili o predvidenem roku dobave.

Postopek nakupa oziroma oddaje naročila

  1. Kupec si na spletni strani izbere izdelek in količino le tega in nato klikne gumb »Naroči«.
  2. V nadaljevanju se odpre stran, kjer mora kupec vpisati podatke plačnika in podatke za dostavo. Za sprejem potrditvenega sporočila se mora obvezno vnesti naslov svoje elektronske pošte.
  3. Potem je potrebno označiti želeni način dostave. Če želite dobiti pošiljko na vaš domači naslov, kliknite na krogec »Navadno pošiljanje«, če pa želite dobiti pošiljko anonimno na način, da vas pošiljka »čaka« na izbranem GLS PAKETOMATU, pa kliknite na krogec »Poštno ležeče«.
  4. V primeru, če želite dobiti pošiljko na vaš domači naslov, vnesite v izbrana okenca ime in priimek ter domači naslov, če pa ste se odločili za anonimno dostavo, pa vnesite samo ime in priimek ter natančno poštno številko. Pošiljka bo na izbrani lokaciji o kateri boste predhodno obveščeno čakala na prevzem 14 dni. Zaradi jamstva diskretnosti, so vse pošiljke neoznačene.
  5. Pred dokončno potrditvijo naročila je potrebno na koncu naročila samo še klikniti gumb »Potrdi« in naročilo je opravljeno. Po končanem naročilu boste dobili na vpisani e-poštni naslov ali telefonsko številko obvestilo pošiljki.

Cene in način plačila

Vse cene na spletni strani so v EUR in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo in so dokončne glede na dan naročila. Cene, prikazane na spletni strani se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupec plača izdelek po povzetju pošiljke. Dostavnem uslužbencu se ob prevzemu paketa izroči gotovina.

Pravica do odstopa nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico v 15-ih dneh pisno sporočiti, da odstopa od naročila, brez navedbe razloga za odstop. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v 15-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. Tudi če kupec v 15-ih dneh po prejemu vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Apis s.p. se obvezuje, da bo kupcu (ki je v predvidenem roku 15 dni, odstopil od pogodbe o nakupu), opravil vračilo že vplačanih sredstev takoj, ko je to mogoče oz. najpozneje v 14 dni od prejetega sporočila o odstopu. Če je kupec naročeno blago že prejel in odstopa od pogodbe, ga mora vrniti na naslov podjetja Apis s.p., Gogalova ulica 8, 4000 Kranj, v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Izjema je v primeru, če je dostavljeno blago uničeno, izgubljeno, ali če se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil potrošnik za to kriv. V tem primeru nas lahko o morebitni reklamaciji obvestite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Obvezujemo se, da vam bomo ob upravičeni reklamaciji povrnili vse stroške kupnine ter pošiljanja.

Odveza odgovornosti

Podatki, ki so objavljeni na spletni strani www.topizdelki.si, so namenjeni zgolj splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku (velja za izdelke kot so prehranska dopolnila). Izdelki so izključno prehrambni dodatki in niso namenjeni zdravljenju specifičnih bolezni. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo.

Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih, ki so individualne ocene posameznikov in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Opozorilo: Ne moremo Vam odgovarjati na vprašanja, povezana s specifičnimi bolezenskimi stanji niti Vam podajati zdravstvenih nasvetov. Predlagamo Vam, da se o takšnih vprašanjih pogovorite z Vašim zdravnikom ali farmacevtom.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

Stvarne napake

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v času roka uporabnosti, v skladu z določbami VZPot.

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost blaga oz. izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali upravljalca te spletne trgovine Apis s.p..

Uveljavljanje stvarnih napak

Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali po pošti na naslov sedeža podjetja Apis s.p., Gogalova ulica 8, 4000 Kranj, kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:

  • odpravili napako na izdelku
  • povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
  • povrnili celotni plačani znesek

V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo čimprej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugodili. V primeru spora glede obstoja napake pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Apis s.p. skladno z zakonskimi merili ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Apis s.p. kot ponudnik blaga, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti  – izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju.

Varovanje osebnih podatkov

Lastnik spletne trgovine zagotavlja varovanje osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene za izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi.

Pogodba o strankah se hrani na sedežu podjetja.

Upravljalec trgovine:
Apis s.p.
Gogalova ulica 8
4000 Kranj

Tel. št. 040 138 639
E-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 


brezplačna dostava nad 20€

hitra dostava

14 - dnevno vračilo denarja

100% zadovoljstvo

Naročite se na obveščanje o najnovejši ponundbi in akciji.